3 Temmuz 2013 Çarşamba

ÖZEL DOSYA "PERYÖN"


“PERYÖN ÖZEL DOSYA”


PERYÖN MERKEZ


Özlem Helvacı Kılıç Kimdir?
PERYÖN, Genel Sekreter
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İşletme Bölümü’nü bitirdi. Kariyerine İletişim Bilgisayar’da Halkla İlişkiler Uzmanı olarak başladı. Yapı Kredi Bankası ve Tekstilbank’ta 8 yıl Kurumsal Pazarlama Bölümünde Portföy Yöneticiliği yaptı. Ardından sağlık sektöründe Kurumsal Pazarlama ve Halkla İlişkiler alanında yöneticilik yaptı ve birçok proje yürüttü. Acıbadem Sigorta’da Anlaşmalı Kurumlar Müdür Yardımcısı olarak çalıştığı dönemde Türkiye kapsamında projeler yönetti. 2007 Şubat ayında PERYÖN’de çalışmaya başladı. Halen PERYÖN Genel Sekreteri olan Kılıç, PERYÖN çatısı altında birçok yeni projeyi hayata geçirdi.

PERYÖN olarak 2013 yılına ait projelerinize / faaliyetlerinize ilişkin bilgi verebilir misiniz? Bu projelere ne zaman başlamayı düşünüyorsunuz? Ne kadar süre zarfında tamamlanacağını öngörüyorsunuz? Projede ne gibi yenilikler / faydalar var?
2013 yılında da PERYÖN olarak öncelikli ilkemiz olan “sürdürülebilir” ilkesine bağlı kalarak mevcut projelerimizi devam ettirirken aynı zamanda sektöre yarar sağlayacak birçok projeyi de hayata geçirmek için çalışıyoruz. Bunlardan bazılarından kısaca bahsetmek istiyorum. 
Birçok STK’da hatta birçok şirkette olmayan “bilgi yönetimi” platformunu oluşturmuştuk. 2013 yılında bu platformun kapsamını daha da geliştirerek profesyonel kadromuzda bir departman haline getirdik. Bilgiye hızlı bir şekilde ulaşmak ve doğru verileri etkin bir şekilde kullanmak amacıyla PERYÖN Bilgi Yönetimi Platformu, insan yönetimindeki stratejik konular hakkında çalışmalar yürütmeye devam edecek. Yıl boyunca yapılan anket ve araştırmalar ile insan yönetiminin nabzını tutuyoruz biliyorsunuz. Aynı zamanda sonuçlar hem medya hem üyelerle paylaşılarak bilgiyi çoğaltmayı hedefliyoruz. Periyodik olarak yapılan anket ve araştırmalarımızdan bazıları şunlar: “Çalışma Hayatında Kadın”, “Ücret Araştırması”, “İş Sağlığı ve Güvenliği Araştırması”, “Çalışan Devir Oranı Araştırması”. Bilgi Yönetimi altında bu sene “white paper” ve makaleleri de hayata geçirmeyi hedefliyoruz. Aynı zamanda PERYÖN Yayınları çıkartmak hedeflerimiz arasında.
Sadece insan kaynakları profesyonellerinin değil, insan yönetimine gönül verenlerin okuyup yararlandıkları başucu yayını olarak PY (Popüler Yönetim) dergisini iki ayda bir çıkartmaya devam ediyoruz. İnsan Kaynakları ve yönetim konularına odaklı içerikle çıkan PY’yi, STK olarak bizlerin üzerindeki yükü de paylaşmak adına sektördeki tüm şirketlerin içerik ve reklam desteği vermesini bekliyoruz. 
21. defa düzenleyeceğimiz Avrupa’nın en büyük kongresi bu sene 4-6 Kasım’da yine Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’nde. Kongremize her yıl ortalama 2500 kişi katılıyor, 40’ı aşkın oturumda 150’den fazla konuşmacı insan yönetiminin gündemini belirliyor. Bu seneki program yine dopdolu.
Her yıl sektörlerinde iyi uygulamalara dönük farkındalığı arttıran ve özendiren PERYÖN İnsan Yönetimi Ödülleri’ni 5 kategoride 6. defa vereceğiz. 2012 yılından itibaren ödülleri yaptığımız Gala Gecesi Yemeği ile sahiplerine takdim ediyoruz. Ödül sahiplerinin kimler olduğunu bilmeyerek gelinen Gala Gecesi gerçek bir şölene dönüşüyor. Bu arada 2013 Ödüllerini, PERYÖN İnsan Yönetimi Ödüllerinin başlangıcından bu yana büyük katkılar sunan, bu yıl kaybettiğimiz üyemiz Murat Demiroğlu adına verileceğiz.
Kurumsal ve Bireysel katılıma açık uygulama ağırlıklı eğitim faaliyetlerini PERYÖN Akademi çatısı atında organize ediyoruz ve yıl boyunca eğitimlere devam ediyoruz.
PERYÖN Akademi ile İnsan Yönetimi konusunda ihtiyaç duyulan gelişim alanlarında sektör ihtiyaçlarını karşılamayı, referans noktası olmayı, eğitim ve danışmanlık yaklaşımımızla ihtiyaç sahiplerini bilinçlendirmeyi ve sektöre örnek olmayı amaçlıyoruz. 2013 yılında bu amaçla yeniden yapılandık. Üyelerimizin, KOBİ’lerin, kurumsal ve kamuya ait firmaların ihtiyaçlarını karşılamaya dönük yeni programlar geliştirdik. Liderlik ve yönetim, eğitim, gelişim, çalışan yetkinliklerini geliştirme, yasal mevzuat, İK akreditasyon, insan kaynakları mesleki gelişim programları ile geniş bir yelpazede hizmet verebiliyoruz.
Yine yıl boyunca 3–4 defa “Kıssadan Hisse Buluşmaları” düzenleyerek üyelerimizin insan yönetimi vizyonlarına katkıda bulunmaya devam edeceğiz.
Firmaların uygulamalarını kıyaslama imkânı bulduğu, ortak akılla çözüm önerileri geliştirdiği ve üyeler arası iletişi güçlendiren “Birlikte Toplantıları”nı yıl boyunca 3-4 defa düzenleyeceğiz.
İnsan Kaynakları alanında kariyer yapmak isteyenler ile İnsan Kaynakları profesyoneli olarak iş yaşantısına devam eden ve bu alandaki yetkinliklerini geliştirmek isteyenler için Bahçeşehir Üniversitesi ile İK sertifika programlarımız 2013’te de devam ediyor.
İş hayatına adım atmaya hazırlanan üniversite öğrencilerini, kişisel gelişim konusunda desteklemek ve vizyonlarını genişletmek amacıyla Kariyer Panayırı’nda bilgilendiriyoruz. Bu yıl nisan ayında, 5 ilde 5 üniversitede insan yönetimi profesyonellerini öğrencilerle bir araya getirdik.
Yetiştirme yurtlarında yetişen/yetişmiş olan genç bayanların sosyo-ekonomik açıdan güçlenmesi ve iş gücü piyasasına dahil olmalarına destek vermeyi hedefleyen “Nar Taneleri” sosyal sorumluluk projesini, Boyner Holding ve Grup Şirketleri, Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu (SHÇEK), Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu (UNFPA) ile beraber yürütüyoruz.
Nitelikli iş gücü oranını arttırmak ve mesleği olmayan işsizlerin istihdam edilmelerini sağlamak amacıyla özel sektörün ne tür insan gücüne ihtiyaç duyduğu, işsizlere hangi mesleki becerilerin kazandırılması gerektiği konularında İŞKUR ile çalışmalar gerçekleştiriyoruz.
Kurumlarımızın İnsan Kaynakları süreçlerine yönelik uygulamalarının sonuçlarını ölçebilmesi ve kendi performansını sektördeki diğer kurumlarla kıyaslayabilmesi için “İKMetre- İnsan Kaynakları Metrikleri Sistemi’ni oluşturduk. İK Metrikleri Hizmeti organizasyonların insan sermayesi yatırımlarını en etkin şekilde ve global standartlarda gözlemlemelerine yardımcı olmak için tasarlandı.
Mesleki Yeterlilik Kurumu’nun(MYK) Türkiye için önemli bir adımı olan Meslek Standartları ve Meslek Yeterliliklerinin belirlenmesi ile ilgili çalışması kapsamında dernek olarak İnsan Kaynakları alanındaki mesleklerin tanımlanması konusunda görevlendirildik. 3 Eylül 2010 tarihinde Mesleki Yeterlilik Kurumu(MYK) ile imzaladığımız “işbirliği protokolüne” istinaden, 12 mesleğin standartlarının belirlenmesi konusunda çalışma başlattık. Bu önemli proje, gönüllü üyelerimizden oluşan geniş bir grubun katılımı ile yapılan çalışmalar sonucu 2012 Haziran ayında tamamlandı. Proje halen Meslek Yeterlilikleri çalışması ile devam ediyor.
PERYÖN, kuruluşundan beri kurumsal yönetim açısından önemli aşamalar kaydetti. Tüm bu projeleri hayata geçirebilmek ve yenilerini yaratabilmek için PERYÖN Merkez, 2013’te yeniden yapılanarak, alanında uzman ve deneyimli kişileri ekibine dahil etti. Ofis kadrosu 6 kişiye ulaştı.


Özlem Helvacı Kılıç – Genel Sekreter
Pınar Sökin – Üye İlişkileri Yönetmeni
Didem Özalp – Eğitim ve Gelişim Yönetmeni
Eda Dağdelen – Bilgi Yönetimi Yönetmeni
Burcu Basmacı – Üye İlişkileri Sorumlusu
Arzu Akyüz – Eğitim Sorumlusu
V. Ensar Yurduseven – Mali ve İdari İşler Sorumlusu



PERYÖN olarak bir ilke imza attık dediğiniz yenilikler oldu mu? / olacak mı? Öncü olduğunuz alanlar nelerdir?

PERYÖN’ün genel merkezi İstanbul’da bulunuyor. Türkiye çapında (Ege, Güney Marmara, Güneydoğu Anadolu, İç Anadolu ve Trakya) 5 şubemiz var. PERYÖN’ün imza attığı projeler insan yönetimi alanında vizyoner, yenilikçi bakış açısına sahip, dinamik özellikler taşıyor. Projelerimizde “sürdürülebilirliği” esas alıyoruz. İnsan Yönetimi Kongresinin 21 yıldır düzenlenmesi, Kariyer Panayırı ve İnsan Yönetimi Ödülleri bu bakış açımızın en önemli göstergeleri. Anket ve araştırmalarımızı periyodik olarak tekrarlayarak zaman içindeki gelişmeleri gözlemliyor, derneğimizin vizyonunu ve konumlandırmasını bu sonuçlara göre geliştiriyoruz. PERYÖN Akademi iki yıldır iş ve insan yönetimi alanında en iyi eğitim ve eğitimcileri bünyesinde barındırıyor. İnsan Yönetimi ile ilgili konularda akla gelen ilk “marka” olmanın gururunu taşıyoruz.


PERYÖN İÇ ANADOLU



ERDAL USLUER Kimdir?
Peryön İç Anadolu, Yönetim Kurulu Başkanı
Ercan Şirketler Grubu, İK Direktörü


Erdal Usluer 1991 yılında Ankara Üniversitesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik Bölümü’nden mezun olduktan sonra Wuppertal Üniversitesi Psikoloji Bölümünde (Almanya) yüksek lisans çalışmasına başlamıştır. 1993-1996 yılları arasında Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde Psikolojik Danışma Bölümü’nde yüksek lisansını tamamlayan USLUER aynı bölümde doktora eğitimine devam etmektedir.


1994 -1998 yılları arasında M.E.B. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı’nda Başkan danışmanı olarak çalışan USLUER, psikolojik danışma, meslek seçimi ve rehberlik konularında kitap ve bilgisayar programlarının hazırlanmasında yazar ve koordinatör olarak görev almıştır.

Usluer 1999-2001 yılları arasında Beğendik Mağaza İşletmeleri A.Ş’de İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Danışmanı olarak çalışmıştır. 2001-2007 yılları arasında Beğendik Mağaza İşletmeleri A.Ş.’de İnsan Kaynakları Müdürü olarak çalışmıştır. 2007-2008 yılları arasında Akropol Innovations Group’ta İnsan Kaynakları Müdürü olarak çalışmıştır.



Erdal Usluer, İstanbul Uluslararası Zerka Moreno Enstitüsünde 8 yıl süren Psikodrama eğitimini tamamlayarak co-terapistlik diplomasını almıştır. Psikodramanın ilke ve tekniklerini kullanarak bir personel seçim yöntemi geliştirmiştir. Literatüre PSP (Personel Seçiminde Psikodrama) olarak geçen yöntem A.Ü. SBF İnsan Kaynakları Yönetimi ve Kariyer Danışmanlığı yüksek lisans programında ders olarak okutulmaktadır.

Usluer, şu an serbest yönetim danışmanı ve Bien Seramik İK Direktörü olarak çalışmaktadır. PERYÖN İç Anadolu Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı’dır.

Peryön İç Anadolu Şubesi olarak 2013 yılına ait projelerinizden bahsedebilir misiniz?

 PERYÖN kuruluşundan bu yana: kişisel ve mesleki gelişim adına güncel konularda çeşitli seminerler ve paneller düzenlemekte ve her yıl düzenlediği İnsan Yönetimi Kongreleri ile yönetim alanında gündem yaratan etkinliklere imza atmaktadır.

Bu misyon dahilinde Peryön İç Anadolu Şubesi olarak 05 Haziran 2013 tarihinde, İnsan Kaynakları Yönetimi Kongresi”nin on dördüncüsünü TOBB ETÜ Kültür ve Kongre Merkezinde gerçekleştireceğiz. Bundan önce yapılan 13 kongreye katılan 6.400 katılımcı ve yüzlerce konuşmacının bizlere verdiği destek ile bu yıl yeni bir kongre yapmanın heyecanı ve hep daha iyisini yapmanın sorumluluğunu taşıyoruz.
Bu yılki kongrenizin temasını nasıl belirlediniz?
İş hayatında çalışanların hayallerini gerçekleştirecek sihirli dokunuşlara ihtiyaç duyarız. Bu dokunuşları pozitif yönetim anlayışıyla gerçekleştirebilecek birimler ise  İnsan Kaynaklarıdır. Buradan yola çıkarak bu yıl, PERYÖN İç Anadolu Şubesi olarak, kongremizin ana temasını Masaldan Misale Pozitif İnsan Yönetimiolarak belirledik.
Çağdaş İnsan Yönetimi süreçlerinin  son yıllarda pozitif psikolojiden oldukça etkilendiğini biliyoruz. İnsanın olumsuz yönüne odaklanmak yerine olumlu yönlerini geliştirme fikri hem bireyin hem de kurumların gelişiminde çok önemli bir sıçrama yaratmıştır. Olumsuza odaklanmak ve olumsuz yönü düzeltmek insanı ya da kurumu ancak sıradan yapabilmekte iken olumlu yönü geliştirmek yıldızlar yaratmaktadır.  Bundan kısa bir süre önce akla gelmeyen ya da masal gibi dinlenen pek çok pozitif yönetim kavramı, bugün uygulamada yerini almaktadır. Başarılı misaller de yeni benzer uygulamaların yolunu açıyor. İş hayatında pozitif psikolojinin etkileri, güven yönetimi ya da kurum için dedikodularla başa çıkma, esnek çalışma saatleri ve yerlerinin işgören motivasyonuna etkisi gibi başlıklar artık insan kaynakları yöneticilerine uzak kavramlar değil.
Bu kongremizde insan yönetimi konusunda sözünü ettiğimiz konuların etkilerinin tartışılacağı ve uygulamalarının örneklerle anlatılacağı bir program hazırladık.

  
PERYÖN GÜNEY MARMARA
                                     


Ogün Yıldız kimdir?
Peryön Güney Marmara, Yönetim Kurulu Başkanı
Team Fores HR, Genel Müdürü
Uludağ Üniversitesi İktisat Bölümü mezunu olan Ogün Yıldız, iş hayatına 1990 yılında Kamil Koç’ta başladı. Sonrasında Sonoco Türkiye operasyonunda insan kaynakları alanında sorumluluklar üstlendi.
2003 yılında Erikli’de göreve başlayarak şirketin insan kaynakları süreçlerinin yönetimini gerçekleştirdi. 2006-2008 yılları arasında Erikli & Neste Waters Turkey şirket evliliğinin entegrasyon sürecinde görev aldı ve insan kaynakları uygulamalarının yönetiminden sorumluydu.
2009-2011 yılları arasında Derindere’de İnsan Kaynakları Operasyonları Direktörü olarak görev yapan Ogün, halen Team Fores HR’da Genel Müdür olarak iş hayatına devam ediyor. Evli ve iki çocuk babasıdır.

1.     Peryön Güney Marmara olarak 2013 yılına ait mevcut projeleriniz/ faaliyetlerinize ilişkin bilgi verebilir misiniz? Bu projelere ne zaman başlamayı düşünüyorsunuz?
Türkiye'de İnsan Yönetimi alanında kurulmuş ilk sivil toplum kuruluşu olan PERYÖN (Türkiye İnsan Yönetimi Derneği) ‘ün Güney Marmara Şubesi olarak, iş dünyasının aktörlerini bir araya getirmeyi esas alan, katılımcıların bireysel ve mesleki gelişimlerine de katkı sağlayacak faaliyetler gerçekleştiriyoruz.
En geniş katılımlı ve gündem belirleyen etkinliklerimiz, her yıl düzenli olarak organize edilen, insan yönetimi alanındaki iyi uygulamaların paylaşım sahnesi olan İnsan Kaynakları Zirvesi ve şirketlerin başarı öykülerinin yaratıcılarından dinlenildiği platform olan Yönetim Zirvesi’dir.
11.İnsan Kaynakları Zirvesi’ni yaklaşık 1.000 kişilik katılımla Mayıs ayı içerisinde gerçekleştirdik. Bu yıl gerçekleşecek 6. Yönetim Zirvesi’nin ise 8 Kasım 2013 tarihinde yapılmasını planladık. Bu zirve, konsepti ve iş dünyası nezdinde yaratacağı gündem nedeniyle 2013 yılının kalan kısmında ki en büyük projemiz konumundadır.
Zirvelerin haricinde, iş dünyasının gündeminde olan popüler konuların uzmanlar tarafından paylaşıldığı “Biz Bize Toplantıları” yapmaktayız. Bu etkinlik özellikle kamu ve özel sektör temsilcilerinin bir araya gelmesi için de fırsat niteliğindedir.
Bir diğer önemli etkinliğimiz İşyeri Gezileri’dir. İşyeri gezilerimiz, ziyaret edilen şirketin üretim dahil tüm prosesleri hakkında bilgilendirme sağlamasının yanında özellikle insan kaynakları uygulamalarının paylaşılması ve benchmark yapmak için de güzel bir fırsattır. 
Yine güncel konularda özellikle mesleki gelişime katkı sağlayacak konferans, seminer ve paneller organize ederiz. Bu sene özellikle 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ile ilgili olarak gerçekleştirdiğimiz iki seminere yaklaşık 750 kişilik katılım sağladık.
Ayrıca üyelerimiz arasında sosyal kaynaşmayı sağlayacak çeşitli organizasyonlar yaparız. Yaptığımız brunch, yemek, gezi gibi etkinliklerle arkadaşlarımızın birbirlerini daha yakından tanımalarını sağlarız.
2.     Sosyal sorumluluk denince ilk aklınıza ne geliyor?
Tüm bireylerin ve örgütlerin gönüllülük esasıyla ortak yaşam koşullarının iyileştirilmesi için çalışmasıdır. Tüm faaliyetler yaşam kalitesini iyileştirmeye yöneliktir, içinde yaşadığımız toplum ve insanlık adına yapılır.




PERYÖN TRAKYA




 

Özber ÇETİN kimdir?
PERYÖN Trakya, Yönetim Kurulu Başkanı
Teverpan İnsan Kaynakları ve İdari İşler Müdürü
  
PERYÖN Trakya Yönetim Kurulu Başkanı Özber ÇETİN, 2001 yılından beri profesyonel iş hayatının içerisindedir. Uludağ Üniversitesi'nden Çalışma Ekonomisti olarak mezun oldu. 2001 Yılından beri, profesyonel iş hayatının içerisinde ve İnsan Kaynakları Müdürlüğü yapmaktadır.
Meslek hayatına atıldığı günden beri, birçok sivil toplum kuruluşunda aktif olarak görev alan ÇETİN, 2005 yılında, Veliköy İş Adamları ve Sanayicileri Derneği kurucu üyeliğini ve uzun yıllar Genel Sekreterliğini yaptı. Aktif olarak içerisinde yer aldığı, Avrupa'nın ve Türkiye'nin en büyük meslek ve sivil toplum örgütü olan Türkiye İnsan Yönetimi Derneği Trakya Şubesi'nde, 2008-2010 dönemi’nde Mali Sekreterlik 2010-2012 döneminde, Başkan Yardımcılığı görevlerini başarıyla gerçekleştirdi. 2012 yılından beri de Peryön Trakya Şubesinin Yönetim Kurulu Başkanlık görevini yürütmektedir.
Aynı zamanda, birçok sivil toplum örgütünün de kurulmasında ve yapılanmasında aktif rol alan ÇETİN’İN İnsan Kaynakları, İdari İşler, Satın Alma, Muhasebe, İş Hukuku, Sosyal Güvenlik Hukuku, İş Sağlığı ve Güvenliği gibi birçok konuda çalışmaları bulunmakta, gazete ve dergilerde makale ve köşe yazıları yazmaktadır.
Kendine ait bir web sitesinden, yazılarını, makalelerini ve İK hakkında gelişmeleri sürekli paylaşmaktadır. Evli, Hayat adında bir kız çocuğu bulunmaktadır.
 1PERYÖN Trakya olarak 2013 yılına ait projeleriniz/ faaliyetlerinize ilişkin bilgi verebilir misiniz? Bu projelerinizle, Trakya Bölgesi’nde, ne gibi yenilikler ve faydalar sağlamayı planlıyorsunuz?
PERYÖN Türkiye İnsan Yönetimi Derneği Trakya Şubesi 7. Dönem Yönetim Kurulu olarak, birçok faaliyet ve projeye 2012 yılında olduğu gibi 2013 yılında da imza atmaya devam ediyoruz. PERYÖN’ÜN vizyonu’na yakışır, insan odaklı yönetim anlayışı çerçevesinde, İnsan Kaynakları mesleğinin tüm işverenlerimiz tarafından değer gören bir meslek olması için, insan odaklı çalışmayı desteklemekte ve yapmaktayız.
Göreve geldiğimiz günden bugüne, üye sayımızın olması gereken rakamlara ulaşması ve derneğimizin öneminin ve bilinilirliğinin daha da üst seviyelere çıkması için var gücümüzle çalışmaktayız. Bilindiği üzere, şubemizin en büyük etkinliklerinden biri olan ve her yıl gerçekleşen İnsan Yönetimi Kongre’sini, Ekim 2012 ayında gerçekleştirerek bölgemize ve derneğimize çok farklı bir hava kattık. Yaklaşık 1000 kişiyi ağırladığımız kongremizde, bugüne kadar katılım konusunda ulaşılan en yüksek sayıya ulaştık.
2013 yılında ise Trakya Bölgemizde bulunan sanayici, işveren, işveren temsilcileri, İK profesyoneli, İK gönüllülerine ve öğrencilere yönelik hukuki, sosyal ve kişisel gelişim ve daha birçok konularda eğitim ve organizasyonlar yapmaktayız. 2012 yılında gerçekleştirdiğimiz ve son günlerin en çok konuşulan konularından biri haline gelen “İş Sağlığı ve Güvenliği” konusunda bir zirve yapmıştık. 2013 yılında ise bu zirvenin ikincisini Mayıs ayında HRM Danışmanlık’ tan Özlem EROL’un da katılımları ile gerçekleştirdik.
Bölgeye yönelik olarak personel ve insan kaynakları kavramlarını birbirinden ayırma ve insan yönetimi alanında çalışanları tek bir çatı altında toplayarak sorun ve gelişmeleri, birbirleri ile daha iyi ve sık bir şekilde paylaşmalarını sağlamak adına PERYÖN oluşumumuzun güçlenmesini ve büyümesini sağlamayı hedeflemekteyiz.
2PERYÖN Trakya olarak bir ilke imza attık dediğiniz yenilikler oldu mu? / olacak mı? Öncü olduğunuz alanlar neler?
PERYÖN Trakya olarak birçok ilke imza attık, dernek merkezimizi daha uygun ve verim alınabilecek bir noktaya taşıyarak erişebilirlik ve iletişimi arttırdık; daha önceden iyi bir kontrol ile gerçekleşmeyen iletişim ve ulaşım mecralarımızı revize ederek, kişi ve kuruluşlara daha kurumsal bir duruş sergiledik. Sosyal medya ve diğer medya unsurlarını maksimum verimlilik ile kullanmaya başladık.
Derneğimizin, engellilere yönelik birçok çalışması oldu ve bu çalışmaların devamı da gelecek. 2012 yılında Avrupa Birliği Projesi gibi engelli istihdamına yönelik birtakım sosyal sorumluluk çalışmaları başlattık ve bu durum PERYÖN Trakya’ da bir ilk oldu.  
İnsan Yönetimi’ne ve İş Sağlığı ve Güvenliği’ne vermiş olduğumuz önem ile, bölgede ses getiren bir kurum haline geldik ve gerçekleştirdiğimiz zirveler ve düzenlediğimiz eğitimler PERYÖN Trakya 7. Dönem Yönetim Kurulu ilklerinden biri olduğunu düşünüyorum.
İnsan Yönetimi Kongresi’ne kazandırdığımız farklı boyut ile yine bir ilke imza attık; birbirinden değerli ve alanında profesyonelleşmiş konuşmacıları Trakya Bölgesi ile buluşturduk.
Bölgemizde paylaşım kültürünün oluşmasına katkı sağladık; kamunun her dalı, Ticaret ve Sanayi Odaları, diğer sivil toplum kuruluşları ile bir çok proje ve ortak çalışma gerçekleştirdik.
PERYÖN Trakya olarak bölgemizde, İnsan Kaynakları, İş Sağlığı ve Güvenliği, Hukuk, Kişisel Gelişim ve Eğitim konularında öncülüğümüz devam etmektedir.

PERYÖN EGE

                                                    



 Serdar Kalaycıoğlu kimdir?
Peryön Ege, Yönetim Kurulu Başkanı
Teleset A.Ş. - Grup İnsan Kaynakları Müdürü

Uzun Yıllar Vestel A.Ş.’de İdari İşler ve İnsan Kaynakları Müdürü olarak görev yapan Serdar Kalaycıoğlu, kariyerine Teleset A.Ş.’ de İnsan Kaynakları Müdürü olarak devam etmektedir.
2012 yılından bu yana da Peryön Türkiye İnsan Yönetimi Derneği Ege Şubesi başkanlığı görevini sürdürmektedir.
Ayrıca 2006 yılından bu yana insan kaynakları sertifika programlarında İş analizi ve iş değerleme, Performans değerleme, Ücret hesaplama ve Bordro uygulamaları, Kariyer ve eğitim yönetimi, Motivasyon ve ödüllendirme-teşvik yönetimi, Mülakat teknikleri ve personel seçme yerleştirme, İnsan Kaynakları planlaması, uygulamaları ile ilgili eğitimler vermektedir.



PERYÖN Ege olarak 2013 yılına ait projeleriniz/ faaliyetlerinize ilişkin bilgi verebilir misiniz? Bu projelerinizle, Trakya Bölgesi’nde, ne gibi yenilikler ve faydalar sağlamayı planlıyorsunuz?

Peryön İnsan Yönetimi Derneği Ege Bölgesi şubesi olarak bu yıl 10.’sunu gerçekleştireceğimiz bölgenin en büyük ve kapsamlı insan yönetimi zirvesini 20-21 Eylül 2013 tarihinde Yaşar Üniversitesi’nin katkıları ile üniversitenin Alsancak Kampüsünde gerçekleştireceğiz.

 Geçen yıl XYZ kuşaklarını tema yaptığımız zirvemizin bu yılki teması  ‘’Gelecek ve Yetenek,,.
Günümüzde artık yeteneği bulmak ve geleceğe plan yapmak adına birçok gelişmeler ve trendler var.
Tüm bu konuların işleneceği ve birçok çok değerli konuk ve konuşmacıların yanı sıra birçok firmanın stand kurarak yer alacağı  zirvemizde tüm insan kaynakları profesyonellerini, gönüllülerini, akademisyen ve öğrencilerle beraber derneğimizin üyelerini de bu zirvede aramızda görmek isteriz. Derneğimiz Haziran ayından itibaren sponsor ve firma taleplerini almaya başlayacaktır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder