3 Aralık 2012 Pazartesi

HRM DANIŞMANLIK, EDUPLUS 11. YÖNETİM ZİRVESİ’NDEYDİ

HRM DANIŞMANLIK, EDUPLUS 11. YÖNETİM ZİRVESİ’NDEYDİ


EDUPLUS tarafından düzenlenen 11. Yönetim Zirvesi, 15 Kasım 2012 tarihinde İstanbul Sheraton Maslak Hotel’de gerçekleştirildi.
Ulusal ve uluslararası kuruluşların başarılı ve deneyimli yönetim otoriteleri, holding sahipleri ve yönetim alanında önde gelen akademisyenlerin katıldığı zirvede HRM Danışmanlık standımızda zirve katılımcılarını ağırladık.

“Sektör Lideri Nasıl Olunur?”, “Avrupa’da Yeni Yönetim Trendl

eri”, “Pazarlama Gurularından Şirketinizi Zirveye Taşıma Kılavuzu”, “Yurt Dışındaki En Güçlü Türkler! Nasıl Başardılar?” “Dünya Şirketlerinde Yükselmenin Yolları”, “Global Liderlerden Yönetim Taktikleri”, “İnovasyon: Yaratıcı ve Yenilikçi Şirket Olmanın Kuralları” gibi çok sayıda önemli başlıkların konuşulduğu zirvenin açılış töreni konuşmasını Eduplus Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Çağlar Çoroğlu yaparken, sunuculuğunu ise Ece Vahapoğlu üstlendi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder